با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ شرایط درخواست انتقال اضطراری خارج از استان ویژه فرهنگیان اعلام شد
زیارت عاشورا

رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان از اعلام شرایط و آغاز درخواست متقاضیان فرهنگی انتقال اضطراری، موقت یکساله خارج از استان خبر داد.

به نقل از ایرنا:متقاضیان دارای شرایط و ضوابط با مراجعه به امور اداری و تشکیلات ادارات آموزش و پرورش منطقه مبداء خدمتی نسبت به درخواست انتقال خود از تاریخ 31 مرداد تا پنجم شهریور ماه جاری اقدام کنند.
وی گفت: ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها پس از بررسی و اعلام نظر درخواست متقاضیان در کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آن اداره نسبت به ثبت درخواست متقاضی در سامانه hrm به نشانی hrm.medu.ir از تاریخ دو تا هشت شهریور اقدام نمایند.
رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش استان کرمان
گفت: زمان اعلام نظر کمیته هماهنگی و برنامه ریزی مقصد و اعمال آن در سامانه hrm از سوم تا 11 شهریور می باشد.
وی بیان کرد: انتقال به شرطی انجام می شود که هیچ بار حق التدریسی به استان مبدا یا مقصد تحمیل نشود.
اسماعیل زاده شرایط، ضوابط و مقررات انتقال اضطراری موقت یکساله خارج از استان را به شرح زیر اعلام کرد:
زنان فرهنگی که سه سال متوالی (منتهی به 31/6/94) به علت عدم وقوع تحقق انتقال به تبعیت از اشتغال یا سکونت همسر از انتقال موقت یا مرخصی بدون حقوق استفاده نکرده اند.
زوج فرهنگی که متقاضی انتقال به محل خدمت همسر فرهنگی خود می باشد.
بانوانی که به تبعیت از انتقال اجباری همسر نظامی خود (نیروهای نظامی و انتظامی که از 1/7/93 به بعد بدون درخواست خود و بر اساس نیاز سازمانی به محل جدید منتقل شده اند) و انتقال آن به لحاظ نیاز مبداء یا عدم نیاز مقصد محقق نشده است.
متقاضیانی که برای ادامه تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه های دولتی (غیر از دانشگاه پیام نور) متقاضی انتقال به استان محل تحصیل هستند.
متقاضیانی که با تایید کمیسیون پزشکی استان برای درمان بیماری حاد خود، همسر یا فرزند نیاز به تغییر محل جغرافیایی به یکی از مناطق که امکان مداوا مهیا باشد.
متقاضیانی که سال قبل به دلیل مشکلات خاص بصورت موقت منتقل شده و مشکل آنان تاکنون رفع نشده و نیاز به تمدید انتقال موقت دارند.
متقاضیانی که دارای فرزند معلول جسمی حرکتی و ذهنی می باشند در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاخ، مشروط به عدم وجود مراکز آموزش کودکان استثنایی در منطقه محل خدمت.
متقاضیانی که به تشخیص منطقه مبدا دارای شرایط حاد و خاص هستند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 20:57 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |